пʼятницю, 30 жовтня 2015 р.

Warm up.


 

 

 

1 Повторити цифри

Скажіть учням, що ви забули окуляри і вам потрібна допомога. Піднімайте цифрові картки у довільному порядку та називайте їх то правильно то неправильно, учні відповідають словами Yes/No.

 

2 Повторення дій

Open the window

Open the door

Touch the table

Touch the floor

Close the door

Turn the key

Open your book

Look at me.

 

3 Повторити назви речей у пеналі.

Вчитель ховає гумку у себе за спиною і говорить: What's this? Guess. Учні вгадують, вчитель відповідає Yes/No.

 

4 Повторити назви тварин та цифр.

Розкладіть картинки тварин та цифр на столі лицем донизу. Запросіть одного учня та запропонуйте йому вибрати одну із карток. Якщо йому випала тваринка- він мімічно її зображує, якщо цифра- пише у повітрі, а решта дітей вгадують.

 

5 Розкладіть на парті перед учнями речі, назви яких вони знають англійською, наприклад, речі шкільного вжитку, м’які іграшки. Викличте двох учнів до дошки, одному зав'яжіть очі. Інший учень дає йому один із предметів та питає What's this? Його партнер навпомацки вгадує, що це за предмет та називає його.

 

6 Розділіть дошку на три секції Things, Colours, Numbers. Розділіть класс на три групи відповідно до цих категорій. Напишіть слова з цих тем у «банк», учні по одному із кожної команди виписують слова у свою секцію на дошці. Перемагає команда із найменшою кількістю помилок.

 

7 Вчитель піднімає кольорові та цифрові картки в довільному порядку, називаючи їх то правильно, то неправильно. Якщо правильно- учні плескають у долоні, якщо ні- Кажуть No, It’s … і називають правильне слово.

 

8 Оберіть із учнями улюблену пісню, яку вивчали, та заспівайте її.

 

9 Покажіть учням упакований подарунок. Запитайте What's the present? Учні можуть  Учень, який вгадає, розпакує подарунок, вчитель називає це слово sweets, і просить його запам’ятати. Вчитель пригощає учнів цукерками зі словами  Here you are! та заохочуючи їх відповідати Thank you!

 

10 Вчитель піднімає картинки домашніх улюбленців, учні піднімають руки, якщо вони мають таку тваринку. Допоможіть назвати англійською тваринку, яку мають учні, але якої немає на картинках.

 

11 Розставте кольорові картки по класу. Називайте колір, а учні вказують на них.

 

12 Вчитель просить виконати команди Touch your eyes/ hair…, якщо учні не знають що це значить – покажіть їм.

 

13 Якщо вчитель говорить Nose, please! – то учні торкаються своїх носиків, якщо у команді не прозвучало слово please, то команда не виконується.

 

14 Намалюйте обличчя чоловіка на дошці із волоссям, очима, носом, ротом, вухами та вусами. Попросіть учнів закрити очі, витріть одну із частин обличчя, попросіть сказати, чого не вистачає. Витирайте частини одну за одною, доки не залишаться вуса, назву яких учні ще не знають- тож навчіть їх цьому слову.

 

15 Поділіть клас на групи та роздайте кожній групі її кольорову картку- це і буде їх назвою.

Далі віддавайте вказівки, після чого називайте колір групи, яка має цю вказівку виконати.  Touch your nose, blue!

 

16 Розмістіть картинки з одягом перед учнями. Називайте картинки, учні мають на них вказати. Виберіть учня, запросіть його до дошки. Учень вибирає для себе будь який одяг, жестами показує, як він його одягає, а клас відгадує, що це за одяг.

 

17 Пісня Put your finger on your nose!

 

18 Учні стоять. Вчитель говорить Put on a hat. Учні показують, як вони це роблять. Вчитель дає такі команди із усіма вивченими словами з цієї теми.

 

19 Пісня My friends.

 

20 Використовуючи картинки з теми Їжа- опитайте усіх учнів Do you like milk? Учні мають відповідати Yes, I do. No, I dont.

 

21 Піднімайте цифрові картки у довільному порядку, учні мають показати відповідну кількість пальців та сказати це число.

 

22 Вчитель вибирає картинку їжі, ховає її за спиною та питає Whats my favourite food? Учні вгадують. Той, хто вгадає- займає місце вчителя.

 

23 Вчитель розставляє декілька картинок із журналу по класу, робить опис людини на картинці, наприклад, Hes fat. Hes got fair hair. Учні вказують на відповідну картинку.

 

24 Ставте різні питання різним учням Whats your favourite food/colour/day/number?

 

25 Починайте говорити, писати або малювати назву одягу. Учні мають здогадатися, що це.

 

26 Учні «ланцюжком» називають по одному по черзі дні тижня.

 

27 На папірцях напишіть назви домашніх справ, запросіть одного з учнів, щоб він прочитав і жестами показав цю справу, інші учні вгадують та називають.

 

28  Учні стоять біля парт. Доки грає швидка музика, учні виконують будь-які прості рухи з уроків фізкультури. Коли музика зупиняється, вчитель питає Can you…(wash the car)? Учні відповідають рухами.

 

29 Виконайте декілька вправ на спелінг.

 

30 Гра Buzz! Діти рахують до 20, але замість цифр, що містять 3, або, що діляться на 3, учні кажуть Buzz! Цю гру можна програти «ланцюжком», можна рахуючи у зворотньому напрямку- від 20 до 1.

Немає коментарів:

Дописати коментар