пʼятницю, 30 жовтня 2015 р.

Проблемна тема "Дидактичні ігри на уроках англійської мови"


Проблемною темою я для себе обрала „Ігри на уроках англійської мови”, завжди актуальна, завжди значуща тема, без ігор не уявляється якісний урок іноземної мови, особливо, коли справу маємо з учнями молодшого шкільного віку. Навчання молодших школярів іноземної мови  має певні особливості, які пов’язані з психо- фізіологічним розвитком дітей. Відтак, великого значення для організації іншомовного спілкування учнів початкової школи набувають:

-         здібності та схильності дітей молодшого шкільного віку до імітації, добре розвинута уява, творчі здібності учнів;

-         дитяча безпосередність, яка сприяє комунікабельності дітей та успіху в іншомовній комунікації.

Молодші школярі, починаючи вивчення іноземної мови, мають уже сформовані інстинкти, елементарні базові мовні навички, певний обсяг оперативної та вербальної пам’яті. Завдяки багатій уяві, діти здебільшого навчаються мимовільно, можуть інтерпретувати значення „послання” без необхідного розуміння окремих слів.

Загалом діти цієї вікової категорії мають унікальну здібність до мимовільного навчання. Під час сприйняття нового матеріалу учні краще реагують на оригінальну форму його подання. Окремі слова, фрази, речення, які їм більше подобаються, закарбовуються в їх пам’яті. Наприклад. Я помічала як на перервах діти використовують вирази, з якими я звертаюсь до них на уроках: Great!” ”Perfect!” “Who is on duty today?” “Be quick!” Open your books”…

Граматичний матеріал я подаю без використання складних граматичних термінів та пояснень. Наводжу приклади речень за допомогою схем, карток, малюнків, жестів.

Під час організації уроків англійської мови я постійно дотримуюсь наступних пунктів:

-         намагаюсь уникати складної вербальної інструкції та поширених речень;

-         не вдаюсь до складних пояснень граматичного матеріалу, натомість використовуючи приклади;

-         уникаю перекладу кожного слова, не блокуючи процес мовної здогадки та передбачення учнями;

-         опираюсь на мимовільне запам’ятовування, викликаючи емоційний відгук;

-         змінюю види діяльності, додаючи рухливі ігри, паузи-релаксації;

-         використовую ігри, адже вони стимулюють дітей використовувати свої уміння, здібності, викликають бажання спілкуватись іноземною мовою;

-         використовую наочність (іграшки, картинки, малюнки, таблиці), яка допомагає імітувати реальне життя, сприяє розвитку образної та асоціативної пам’яті дітей цього віку;

-         іноді забезпечую присутність казкового персонажу, яки „приходить до нас в гості та допомагає у навчанні”- гном Том, лялька Доллі, ведмедик, зайчик;

-         використовую вірші, примовки, пісні;

-         пропоную учням складати казки з використанням англійських слів;

-         стимулюю дітей до роботи в парах, групах;

-         дбаю про створення доброзичливої атмосфери в класі, не дозволяю дітям кепкувати з невдач своїх однокласників, навпаки - порадіти їхнім успіхам;

-         відзначаю успіхи у дітей, їх прогрес у вивченні англійської мови;

-         намагаюсь підтримувати дисципліну за допомогою, наприклад, трьох оплесків у долоні, раптової тиші, неочікуваної фізпаузи, „гіпнозу”- one, two, three- sleep!, музики;

-         підтримую стосунки з батьками, намагаючись не вдаватись до різкої критики учнів.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар