пʼятницю, 30 жовтня 2015 р.

Дидактичні ігри на уроках англійської мови у 2-х класах


 

1 Цифри+кольори Роздайте кольоровий папір та ножиці кожній парі учнів. У кожного учня колір відрізняється від кольору свого партнера. Учні виготовляють набір маленьких карток, на яких напишуть цифри від одного до десяти. Учні розкладають свої картки лицевою стороною донизу. Вони беруть їх по черзі по одній картці. Учень називає обидві цифри вголос. Якщо картки мають одну і ту саму цифру- то учень забирає їх – і тепер його черга. Якщо цифри різні- то учень перевертає їх знову- і тепер черга його партнера. Учень, що зібрав найбільшу кількість цифр в кінці- переможець.

 

2 Письмо Поділіть клас на три або чотири рівні команди. Команди стають в ряд обличчям до дошки. Поділіть дошку на таку ж кількість секцій, скільки команд. Назвіть цифру від 1 до 10. Перший учень від кожної команди підходить до дошки і пише цифру словом у своїй секції. Зробіть те ж саме з іншими учасниками команд. Команда із найбільшою кількістю правильно написаних слів- перемагає.

 

3 Рухавка Напишіть римівку на дошці.

1, 2, 3 stand up!

4, 5, 6 sit down!

7 and 8 stand up again!

And 9 and 10 go round!

Проговоріть римівку самі, виконуючи ці дії. Повторіть рисівку з учнями, називаючи цифри. Жестикулюйте, щоб показати учням, які дії потрібно виконувати. Проговоріть рисівку знову. Цього разу заохочуйте учнів проговорювати всі слова.

 

4 Clap! Поясніть учням, що ви збираєтесь показати їм і назвати цифру. Якщо ви називаєте цифру правильно- учні плескають у долоні, якщо неправильно- схрещують руки. Підніміть картку із цифрою, назвіть її правильно чи неправильно. Учні відповідають своїми діями. Ті учні, які допускають помилку- вибувають. Зробіть те ж саме з іншими цифрами до 10, поступово пришвидшуючи темп гри.

 

5 «Китайські шептуни»

Поділіть клас на 3-4 команди, вишикуйте їх обличчям до дошки. Першим учням з команд прошепочіть різні вивчені вирази: What’s your name? How old are you? Come here. Im ten. Учні шепочуть вирази іншим і так до кінця своєї шеренги. Останній учень команди вигукує вираз. Перемагає команда, яка першою закінчить, правильно проговоривши свій вираз.

 

6 «Кола»

Учні формують два кола з однаковою кількістю учасників. Має бути велике зовнішнє коло, в якому учні дивляться всередину кола. Всередині має бути ще одне коло, в якому учні дивляться назовні. Можна увімкнути швидку музику. Зовнішнє коло рухається за часовою стрілкою, внутрішнє- проти. Учні роблять крок один до одного і по черзі ставлять питання та відповідають на них: What’s your name? How old are you?

 

7 Рольова гра

Запросіть до дошки стільки учнів, скільки ролей було в історії, яку читали на уроці. Увімкніть аудіо запис, зупиняючись після кожнї репліки, яку повторює певний «герой». Потім попросіть «акторів» прочитати свої ролі без допомоги аудіо супроводу.

 

8 «Навпомацки»

Запросіть учнів по одному до себе на клас. Учень засовує руку у пакет із речами і має відчути на дотик, що це за річ. Учень називає цей предмет, витягує із пакета та показує іншим. Учні хором «коментують» Yes, it is. No, it isn’t.

 

9 Відгадування звуків.

Можна вибрати учня, який від вас відвертається, а ви йому пропонуєте послухати і вгадати, яка річ може видавати такий звук: клацання ручки-клацалки, звук «блискавки» пенала, удар лінійки по столі, листання книжки, тертя гумкою, струшування речей у портфелі. Цю гру можна проводити у парах, коли учні самі один одному загадують такі звуки.

 

10Чого не вистачає? Прикріпіть декілька тематичних картинок на дошці. Попросіть учнів запам’ятати і закрити очі. Заберіть одну із картинок. Запитайте, якої не вистачає.

 

11 Pets Розташуйте декілька картинок домашніх улюбленців на дошці і підпишіть їх. Кожен учень вибирає одну тваринку і малює її у себе в зошиті та пише її назву. Витріть слова з дошки та заберіть картинки. Піднімайте картинки у довільному порядку. Учні, які вибрали цю тваринку- піднімають свій малюнок та називають його.

 

12 Малюємо Розмістіть картинки на дошці, наприклад, з тваринками. Кожен учень вибирає собі картинку і малює її. Вчитель називає будь- яку тваринку  у множині, учні, які вибрали цю картинку, швидко формують свою группу та рахують себе.

 

13 Кружечки Напишіть на дошці 2 однакові колонки слів із теми. Поділіть учнів на 2 команди, викликайте з кожної по одному учаснику і називайте слово, яке вони повинні обвести в кружечок і своїй колонці. Перший, хто обведе- здобуває бал своїй команді.

 

14 Вгадай!

Вчитель ховає за спиною картинку- а учні відгадують її . Можна грати із усім классом, тоді- той, хто відгадав, стає «ведучим». Можна поділити клас на команди і по черзі приймати варіанти. Найоптимальніше установити змагання до 5 балів.

 

15 Рольова гра.

 Проводиться подібно до попередньої рольової гри, з тією відмінністю, що ролі виконують не поодинокі учні, а невеличкі групи.

 

16 «Кольорова» гра.

Поділіть класс на 2 команди. Кожен учень вибирає якусь річ, в яку він одягнений або на яку може вказати. Перший учень із команди А показує першому учню із команди В річ і запитує What colour is it? Правильна відповідь позначається на дошці «тічкою», неправильна- хрестиком. Переможець- команда, в якої найбільше «тічок».

 

17 Гра на запам’ятовування.

Учитель із підносом ходить по класу і бере 6 предметів у 6 учнів. Називає їх декілька разів. Накриває піднос серветкою і непомітно забирає якусь річ. Забирає серветку і просить когось із учнів визначити, яка річ пропала. Гру можна програти у групах.

 

18 Цифри.

Роздайте цифри 10 учням. Вони мають вийти на клас і стати у порядку цифр. Решта учнів- рахує. Змініть учнів.

 

19 Кольори.

Поділіть учнів на дві половини. Одна половина готує 10 кольорових карток, інша- 10 карток із написаними на них назвами кольорів. Назвіть колір. Учні із відповідними картками- піднімають їх. Решта учнів- перевіряють, чи все правильно.

 

20 Анаграми На дошці прикріплені кольорові картки. Поруч із ними написані анаграми їх назв. Учні у групах по 4 пишуть ці слова у себе в зошитах. Перша група, яка впорається- виходить писати на дошці. За першої помилки- роботу продовжує інша група- і так до кінця слів.

 

21 «Саймон каже».

Учні готують кольорові олівці. Вчитель просить (англійською мовою) показати олівець певного кольору, але учні мають це зробити лише, якщо прозвучить вираз «Саймон каже», хто покаже олівець без цієї команди- вибуває.

 

22 Guess Гра проводиться у парах або в командах. Кожен учень вибирає для себе вивчене слово з теми, пише його на листочку, не показуючи іншим, його партнер/ партнери відгадують його слово.

 

23 Цифри.

Гра в парах. Кожен учень має 10 гудзиків. Учні по черзі ховають у себе в руці певну кількість ґудзиків, партнери вгадують.

 

24 Правда/ неправда.

Гра для невеликої кількості дітей. Намалюйте на підлозі лінію або покладіть скакалку, розділивши певну територію на зони «правди і неправди». Учні шикуються. Вчитель тримає тематичні картинки і називає їх правильно або ні. Якщо звучить правда- діти стрибають на зону «правди» і відповідно навпаки, якщо звучить неправда. Учень, який помиляється- вибуває.

 

25 Смішне обличчя.

Для гри потрібні кості та один папір на двох. На дошці написано: 1 a head, 2 an ear, 3 a nose, 4 a mouth, 5 an eye, 6 hair. Учні працюють у парах. Учні по черзі кидають кість і малюють те, що показує число на кості.

 

26 Хто це?

Учні працюють у групах, по черзі вибирають героя із історії в підручнику та називають колір його очей та волосся. Інші вгадують, кого загадав їх партнер.

 

27 Гра за категоріями.

Поділіть дошку на 4 секції із заголовками: Colours, Numbers, Body, Clothes. Поділіть клас на 4 команди відповідно до категорій. Вони стають перед дошкою. Поясніть учням, що вони мають написати 10 слів з кожної теми. Учні з кожної команди по черзі пишуть слова. Наступний учень може написати нове слово або виправити помилку попередніх учнів. Команди ідуть на місця. Перемагає команда, в якої найменше помилок.

 

28 Draw Можна намалювати на дошці простий малюнок хлопчика, одягненого в капелюх, футболку, брюки, кросівки та з рюкзаком. Та дівчинку, одягнену в куртку, светр, спідницю, шкарпетки та туфлі. А можна роздати ксерокопії таких малюнків у двох екземплярах кожному учню. Далі учні працюють у парах, проводячи один із одним кольоровий диктант. На одному листочку діти розфарбовують малюнки так, як хочуть. На іншому вони відтворюють малюнок партнера, слідуючи його інструкціям.

 

29 Диктофон.

Запишіть інтерв’ю з невеличкими групами дітей, доки решта учнів виконують завдання у зошитах. Задавайте питання, наприклад, Whats your favourite food/drink? Діти відповідають в імітований мікрофон. Потім усі прослуховують та аналізують розмови.

 

30 Дерев’яна ложка Учні сідають у велике коло, гру починає учень, який отримує дерев’яну ложку, він говорить one, two, three, передає ложку наступному учню, який на зиває не тири, а дві цифри four, five, наступний учень називає лише одну цифру six. Коли дійде до 20- гру починають знову, щоб усі учні могли поучаствувати.

 

31 Дні тижня Учні на уроці або вдома виготовляють картки з написаними на них днями тижня. Вчитель теж має такий набір карток. Вчитель називає будь-який день- учні піднімають відповідну картку. Вчитель піднімає в кінці свою картку, щоб учні могли звіритись. Запросіть учня на клас замість себе.

 

32 Food Виготовте 2 великих написи Yes, I do, No, I don’t. Прикріпіть їх на протилежних стінах.  Учні стають посеред кімнати. Підніміть, наприклад, картинку з піцою і запитайте Do you like pizza? Учні підбігають до відповідного напису, вигукуючи  Yes, I do, No, I don’t. Продовжте з картинками іншої їжі.

 

33 Пишемо у повітрі Вчитель повертається спиною до дітей і пише у повітрі літеру С, учні називають цю букву та згадують слова, що починаються з неї.

 

34 Частини обличчя Вчитель малює на дошці хлопчика або дівчинку, учні називають частини тіла, які малює вчитель. Потім просить учнів закрити очі або покласти голови на парти. Витирає яку-небудь частинку тіла, учні відкривають очі та називають, якої частинки не вистачає.

 

34 Сніжна куля. Учні ланцюжком говорять, що вони люблять із їжі. Перший учень говорить, наприклад, I like pizza. Другий повторює попереднього та додає своє I like pizza and sausages. І так до кінця ланцюжка, коли кожен повторює попередні слова, додаючи своє.

 

35 Гра за пісенькою із підручника

Can you swim like a fish?

Can you run like a rabbit?

Can you jump like a kangaroo?

Can you sing like a bird?

Can you walk like a cat?

Can you climb like a monkey in the zoo?

Учні повторюють слова пісні та рухи. Поділіть клас на маленькі групи, роздайте кожній кість. Напишіть цифри до шести на дошці, а поруч з кожною цифрою назви тварин із пісні. Учні по черзі кидають кість. Вони дивляться на дошку, щоб побачити, якій тварині відповідає число на кості. Група ставить учню відповідне питання: Can you jump like a kangaroo? Учень має виконати дію.

 

36 На дошці розміщені фото відомих людей України. Учні розповідають про них реченнями, наприклад, This is Andriy Shevchenko. He can play football. І т.д.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар