пʼятницю, 30 жовтня 2015 р.

Відкритий урок з англійської мови у з-му класі


 

Вчитель: Любов Володимирівна Коваленко

 

Тема: Їжа, продукти харчування

Мета: закріпити лексичний та граматичний матеріал у монологічному та діалогічному мовленні; розвивати вміння мовної здогадки в учнів, готовність до практичного  застосування отриманих знань, розвивати навички читання, говоріння; виховувати інтерес до вивчення англійської мови та культуру спілкування.

Тип уроку: повторення та узагальнення знань та умінь.

Обладнання: предметні малюнки з теми, комплекти роздаткових малюнків, картки із написами назв продуктів, касета, магнітні букви, картки із назвами страв.

 

Хід уроку

I Greeting

 

1 A rhyme

Good morning, good morning,

Good morning to you

Good morning, good morning,

I’m glad to see you!

 

2 A song

Where is Victor?

Here am I!

How are you today?

I am fine!

3 Dialogue with the pupil on duty:

- Who is on duty today?

- I am on duty today.

- What day is it today?

- It is Thursday today.

- What month is it now?

- It is March now.

- What was your home task for today?

- A rhyme:

                    Pizza is my favourite food

                    Pizza pizza- it’s so good!

                    Put some cucumbers on it

                    Pizza pizza- it’s a hit!

II Aim

 

-         Listen to me carefully. The topic of our lesson is “Food” (на дошці викладено тему магнітними буквами). This is the plan of our lesson:

a)     food

b)    game “fruit and vegetables”

c)     a/ an- some

d)    rest

e)     dialogue

f)      cooking

g)     song

h)    H/t

-         Do you like this plan?

-         Yes, I do.

 

III Warming up

 

1 Answering questions:

- Do you like cereal?

- What don’t you like?

- What fruit/ vegetable do you like?

- What is your favourite food?

- Can you cook borsch?

- What colour is a banana?

 

-         Спробуйте відгадати, яку страву я описую:

I take some water, meat, potato, onion, carrot, beet, cabbage, beans, salt…

 

2 Revision a vocabulary

Називання всіх назв продуктів, фруктів та овочів за малюнками

 

IV Practice

1 Game “Fruit and vegetables”

Один із учнів отримує малюнок овоча чи фрукта і описує його так, щоб інші могли здогадатися, про що ідеться, за таким планом - зразок вчителя:

-         It is a fruit/ vegetable;

-         It is small/ big, long/ round;

-         It is sweet/ sour/ bitter/ juicy;

-         It is … (colour).

2 Game “In the corners”

На дошці вивішені картки із назвами продуктів, клас ділиться на дві команди, перша відбирає назви продуктів, які відносяться до злічуваних іменників, інша – до незлі чуваних:

                      a /an                                         some

                                                onion

                                                sugar

                                                apple

3 Rest

Let’s read/ jump/ run/ drink/ cook/ make salad/ eat bananas/ skate/ ski…

 

V Revision

1 Presenting a dialogue - writing and speaking

- What do you have for breakfast?

                                       luhch?

                                       dinner?

                                       supper?

-         I have a/ an/ some … for …

2 Work in groups- game “Cooking”

Клас ділиться на групи, кожна група отримує назву страви, яку „готуватиме”, та комплект роздаткових малюнків продуктів, та готує розповідь про свою страву за планом:

I can make…

I take a/ an / some …

It’s very delicious!

Enjoy our …!

3 Reading

Exercise 3 (109)

- Читання вчителем

- Читання учнями „ланцюжком” з поточним перекладом

- Аудіювання yes/ no- correct me:

I like making a vegetable salad.

My sister makes a fruit salad.

On Saturdays my sister and I like to make salads.

She takes three cucumbers, two tomatoes…

 

VI Summarizing

1 Обговорення пунктів плану

2 Singing a song “Five fat sausages”

3 Home task Ex. 3 (109)

 

 

 

                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар