пʼятницю, 30 жовтня 2015 р.

Майстер-клас з дидактичних ігор з англійської мови



Коваленко Любов Володимирівна,

вчитель НВК «Гімназія імені Лесі Українки – школа І ступеня»

Конкурс «Вчитель року- 2015»

Майстер-клас

 

Будьмо знайомі!

* Я- Любов Володимирівна! (Слов’янське ім’я, означає- «любов»)

* Назвіть своє ім’я та скажіть, що воно означає.

* Закінчіть речення «Якби я міг змінити професію, я б обрав…»

 

Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови у початкових класах

Гра - це особливо організоване заняття, що потребує напруження емоційних та розумових сил.

 

Вчимося граючись

Найкраще запам’ятовується те, що цікаво

Приємний подарунок вчителю- це щасливі оченята та радісні обличчя його учнів на уроках

У грі людина переживає таку ж насолоду від вільного виявлення своїх здібностей, яку і художник переживає під час своєї творчості. (Ф.Шиллер)

 

Категорії ігор М.Ф.Строніна

Обучающие игры на уроках английского языка»)

* лексичні

* фонетичні

* граматичні

* орфографічні

* творчі

 

Open the window


 

 




 
-  Це завдання можна використовувати як Warming up – тоді воно застосовується для повторення назв дій та оточуючих предметів у класі.   Можна використати і як фізкультхвилинку, ритмічно проговорюючи слова цієї пісеньки та виконуючи відповідні рухи.

 

1 Учні дивляться на малюнки та слухають пісеньку.

2 Учні дивляться на вчителя, слухають його та повторюють його рухи.

3 Учні повторюють за вчителем слова та рухаються самі.

4 Учні говорять і рухаються разом із учителем під аудіосупровід.

5 Учні розбиваються на групи та готують свій «виступ», репетируючи слова та рухи. Хто краще?

 

Fruit


Наступне завдання можна використати як для парної, так і групової або індивідуальної роботи на уроці. Завдання гри- повторити вивчені напередодні назви фруктів.
 
Feelie bag
* Гра в парах.
* Учасник А тримає пакет із фруктами, він пропонує своєму партнеру В із заплющеними очима визначити на дотик будь який фрукт у пакеті.
* Учасник А ставить питання : What’s this?
* Учасник В, все ще із закритими очима, припускає :Its a (banana).
* Обидва учасники перевіряють правильність відповіді.
 
 
School things








 

* Це завдання- гра на повторення назв речей шкільного вжитку.

* Можна застосувати і для активної презентації.

 

* Ведучий викликає учасника та пропонує звуком вгадати, що це за предмет.


* Це можуть бути звуки: «блискавки» пенала, ручки-клацалки, удар лінійкою по парті, гумки, що витирає, точилки, листання книги, струшування книжок у портфелі тощо.

 

Я обрала саме ці завдання для майстер- класу, тому що вважаю їх:

* цікавими для дітей,

* корисними,

* пізнавальними.

Такі завдання завжди з великим бажанням виконуються учнями, захоплюють, закарбовують у пам'яті необхідні знання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-  Це завдання можна використовувати як Warming up – тоді воно застосовується для повторення назв дій та оточуючих предметів у класі.   Можна використати і як фізкультхвилинку, ритмічно проговорюючи слова цієї пісеньки та виконуючи відповідні рухи.

 

1 Учні дивляться на малюнки та слухають пісеньку.

2 Учні дивляться на вчителя, слухають його та повторюють його рухи.

3 Учні повторюють за вчителем слова та рухаються самі.

4 Учні говорять і рухаються разом із учителем під аудіосупровід.

5 Учні розбиваються на групи та готують свій «виступ», репетируючи слова та рухи. Хто краще?

 

Fruit

 

 

Наступне завдання можна використати як для парної, так і групової або індивідуальної роботи на уроці. Завдання гри- повторити вивчені напередодні назви фруктів.

 

Feelie bag

* Гра в парах.

* Учасник А тримає пакет із фруктами, він пропонує своєму партнеру В із заплющеними очима визначити на дотик будь який фрукт у пакеті.

* Учасник А ставить питання : What’s this?

* Учасник В, все ще із закритими очима, припускає :Its a (banana).

* Обидва учасники перевіряють правильність відповіді.

 

 

School things

 

* Це завдання- гра на повторення назв речей шкільного вжитку.

* Можна застосувати і для активної презентації.

 

* Ведучий викликає учасника та пропонує звуком вгадати, що це за предмет.

* Це можуть бути звуки: «блискавки» пенала, ручки-клацалки, удар лінійкою по парті, гумки, що витирає, точилки, листання книги, струшування книжок у портфелі тощо.

 

Я обрала саме ці завдання для майстер- класу, тому що вважаю їх:

* цікавими для дітей,

* корисними,

* пізнавальними.

Такі завдання завжди з великим бажанням виконуються учнями, захоплюють, закарбовують у пам'яті необхідні знання.

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар