пʼятницю, 30 жовтня 2015 р.

Дидактичні ігри на уроках англійської мови у 1-х класах


1 Кольори Поділіть клас на дві команди- Red i Blue. Задавайте питання про колір кожному учню з кожної команди по черзі про предмети у класі- кольорові олівці, одяг учнів тощо, наприклад, Green?. Учні відповідають Yes/ No. Кожна правильна відповідь- це бал для команди.

 

2 Читання Напишіть на дошці слова apple, ball, bike, book, cat, car. Поділіть клас на дві команди- Green i Yellow. Запрошуйте по одному учню до дощки. Назвіть будь- яке слово, наприклад, bike. Перший учень, який обведе це слово в кружечок, заробляє бал для своєї команди.

 

3 Вгадай Матеріали: флеш-картки зі словами: apple, ball, box, car, cat, bike, book. Піднімайте картки одну за одною і просіть учнів читати ці слова. Поділіть клас на 2 команди: А та В. Заховайте одну картку і скажіть Guess!- для команди А і дайте їм три спроби. Правильна відповідь- це бал для команди. Неправильна- це бал для команди- суперника.

 

4Малюнковий диктант Поділіть клас на команди В і С. Попросіть по одному учню з кожної команди підійти по черзі до дошки і намалювати те, що ви їм будете говорити. Наприклад, А blue book тощо. Правильне виконання завдання- бал для команди.

 

5Кольори+предмети Матеріали: картки кольорів red, yellow, blue, green, brown, та картки зі словами apple, ball, car, dog, egg, fish, book, bike, box. Поділіть клас на команди Green i Yellow. Піднімайте картки одну за одною та просіть учнів з кожної команди по черзі називати слова. Кожна правильна відповідь- бал для команди.

 

6Літери Скористайтесь тими ж самими картками з попередньої гри. Піднімайте картки і просіть учнів називати звуки перших літер кожного слова. Правильна відповідь- бал.

 

7 Цифри Матеріали: цифрові картки 1-7. Намалюйте багато м’ячиків на дошці. Поділіть клас на команди Н і D. Запросіть по одному учню до дошки. Підніміть одну слово- цифру, наприклад, two. Учень, який обведе відповідну кількість м’ячиків, отримує бал для своєї команди.

 

8 Кольори+цифри Матеріали: картки red, yellow, blue, green, brown, 1-7. Скористайтесь тими ж самими м’ячиками та командами G i H. Запросіть по одному учню до дошки. Підніміть колір і цифру, наприклад, six, blue і учень, який розфарбує 6 м’ячиків синім, отримує бал для команди.

 

9 Імена Поділіть клас на команди Н та І. Напишіть імена учнів з класу на дошці англійською. Скажіть двом учням з кожної команди підійти до дошки. Назвіть ім’я, перший, хто обведе його- отримує бал.

 

10 Бінго цифри. Напишіть цифри словами на дошці 1-10. Попросіть учнів вибрати 6 слів і написати їх у зошиті. Називайте цифри від 1 до 10, записуючи цифри, які називаєте. Учні викреслюють почуті слова. Перший учень, який викреслить слова у своєму зошиті, вигукує Бінго! і є переможцем.

 

11 Букви Напишіть великі літери алфавіту  на дошці у довільному порядку. Поділіть класс на дві команди S i T. Викличте по одному учню з команди. Назвіть літеру- перший, хто її обведе- отримує бал.

 

12 Спелінг Поділіть класс на команди T i U. Запросіть учня з команди Т до дошки. Проговоріть по буквах слово, яке вивчали, наприклад, J-U-G, учень пише це слово на дошці. Якщо учень напише слово правильно і зможе його прочитати- він заробляє бал для команди.

 

13 Літери Поділіть клас на команди S i T. Запросіть учня з команди S до дошки. Скажіть будь-яке вивчене слово і попросіть учня написати велику і маленьку букву, з якої це слово починається. Правильна відповідь- 2 бали.

 

14 Читання Матеріали: картки а- х- apple- box, цифри one- ten, картки red, yellow, blue, green, brown. Поділіть клас на команди V i W та просіть по одному учню читати слова на картках. Кожна правильна відповідь- бал.

 

15 Circle Напишіть маленькі букви алфавіту у довільному порядку на дошці. Поділіть клас на дві команди V i W. Запросіть по одному учаснику до дошки. Скажіть будь-яке вивчене слово та попросіть учнів обвести першу літеру цього слова. Перший, хто це зробить, отримує бал.

 

16 Проведіть таку ж саму гру- лише з великими літерами.

 

17 Yes/No Матеріали: картки зі словами: umbrella, egg, apple, insect, orange, van, window, table. Піднімайте картки і ставте питання окремим учням, на які вони відповідатимуть Yes, it is, No, it isn’t. Учні піднімають руки, щоб відповісти, а картка віддається тому учню, який відповів правильно. Переможець- той, хто зібрав найбільше карток. Потім учень-переможець виконує роль вчителя і сам ставить питання класу.

 

18 Проведіть таку саму гру з усіма алфавітними словами.

 

19 Звуки Поділіть клас на команди А і В. Попросіть одного учасника назвати слово, що починається звуком /æ/. Правильна відповідь- бал. І так далі з іншими учнями та звуками.

Немає коментарів:

Дописати коментар