Вчитель:
Любов Володимирівна Коваленко
Тема: Їжа, продукти харчування
Мета: закріпити лексичний та граматичний матеріал у
монологічному та діалогічному мовленні; розвивати вміння мовної здогадки в
учнів, готовність до практичного застосування
отриманих знань, розвивати навички читання, говоріння; виховувати інтерес до
вивчення англійської мови та культуру спілкування.
Тип уроку: повторення та
узагальнення знань та умінь.
Обладнання: предметні малюнки з
теми, комплекти роздаткових малюнків, картки із написами назв продуктів,
касета, магнітні букви, картки із назвами страв.
Хід уроку
I Greeting
1 A
rhyme
Good morning, good morning,
Good morning to you
Good morning, good morning,
I’m glad to see you!
2 A
song
Where is Victor?
Here am I!
How are you today?
I am fine!
3
Dialogue with the pupil on duty:
- Who is on duty today?
- I am on duty today.
- What day is it today?
- It is Thursday today.
- What month is it now?
- It is March now.
- What was your home task for today?
- A
rhyme:
Pizza is my favourite food
Pizza pizza-
it’s so good!
Put some
cucumbers on it
Pizza pizza-
it’s a hit!
II Aim
-
Listen to me carefully. The topic of our lesson is
“Food” (на
дошці викладено тему магнітними буквами). This is the plan of our
lesson:
a) food
b) game “fruit and
vegetables”
c) a/ an- some
d) rest
e) dialogue
f) cooking
g) song
h) H/t
-
Do you like this plan?
-
Yes, I do.
III
Warming up
1 Answering questions:
- Do you like cereal?
- What don’t you like?
- What fruit/ vegetable do you
like?
- What is your favourite food?
- Can you cook borsch?
- What colour is a banana?
-
Спробуйте відгадати, яку страву я описую:
I take some water, meat,
potato, onion, carrot, beet, cabbage, beans, salt…
2 Revision a vocabulary
Називання всіх назв продуктів, фруктів та овочів
за малюнками
IV
Practice
1 Game “Fruit and vegetables”
Один із учнів отримує малюнок овоча чи фрукта і
описує його так, щоб інші могли здогадатися, про що ідеться, за таким планом -
зразок вчителя:
-
It is a fruit/ vegetable;
-
It is small/ big, long/ round;
-
It is sweet/ sour/ bitter/ juicy;
-
It is … (colour).
2 Game “In the corners”
На дошці вивішені картки із назвами продуктів,
клас ділиться на дві команди, перша відбирає назви продуктів, які відносяться
до злічуваних іменників, інша – до незлі чуваних:
a /an some
onion
sugar
apple
3 Rest
Let’s read/ jump/ run/ drink/
cook/ make salad/ eat bananas/ skate/ ski…
V
Revision
1 Presenting a dialogue - writing and speaking
- What do you have for
breakfast?
luhch?
dinner?
supper?
-
I have a/ an/ some … for …
2 Work in groups- game “Cooking”
Клас ділиться на групи, кожна група отримує назву
страви, яку „готуватиме”, та комплект роздаткових малюнків продуктів, та готує
розповідь про свою страву за планом:
I can make…
I take a/ an / some …
It’s very delicious!
Enjoy our …!
3 Reading
Exercise 3 (109)
- Читання вчителем
- Читання учнями
„ланцюжком” з поточним перекладом
- Аудіювання – yes/ no- correct me:
I like making a vegetable
salad.
My sister makes a fruit salad.
On Saturdays my sister and I
like to make salads.
She takes three cucumbers, two
tomatoes…
VI Summarizing
1 Обговорення пунктів плану
2 Singing a song “Five fat sausages”
3 Home task Ex. 3 (109)
Немає коментарів:
Дописати коментар