Коваленко Любов
Володимирівна, 
вчитель НВК «Гімназія імені Лесі
Українки – школа І ступеня»
Конкурс «Вчитель року- 2015»
Майстер-клас 
Будьмо знайомі!
* Я- Любов
Володимирівна! (Слов’янське ім’я, означає- «любов»)
* Назвіть своє ім’я та скажіть, що воно означає. 
*
Закінчіть речення «Якби я міг змінити професію, я б обрав…» 
Використання дидактичних ігор на
уроках англійської мови у початкових класах
Гра - це особливо організоване заняття, що
потребує напруження емоційних та розумових сил. 
Вчимося граючись
Найкраще запам’ятовується те, що цікаво
Приємний подарунок вчителю- це щасливі оченята та радісні обличчя його
учнів на уроках
У грі людина переживає таку ж насолоду від вільного виявлення своїх
здібностей, яку і художник переживає під час своєї творчості. (Ф.Шиллер)
Категорії ігор М.Ф.Строніна
(«Обучающие игры на уроках английского языка»)
* лексичні
* фонетичні
* граматичні
* орфографічні
* творчі
Open the window
-  Це завдання можна
використовувати як Warming up – тоді воно застосовується для повторення назв
дій та оточуючих предметів у класі.   Можна використати і як фізкультхвилинку,
ритмічно проговорюючи слова цієї пісеньки та виконуючи відповідні рухи.
1 Учні дивляться на малюнки та слухають пісеньку.
2 Учні дивляться на вчителя, слухають його та повторюють його рухи.
3 Учні повторюють за вчителем слова та рухаються самі.
4 Учні говорять і рухаються разом із учителем під аудіосупровід.
5 Учні розбиваються на групи та готують свій «виступ», репетируючи
слова та рухи. Хто краще?
Fruit
Наступне завдання можна використати як для парної, так і групової або
індивідуальної роботи на уроці. Завдання гри- повторити вивчені напередодні
назви фруктів.
Feelie bag
* Гра в парах.
* Учасник А тримає пакет із фруктами, він пропонує своєму партнеру В із
заплющеними очима визначити на дотик будь який фрукт у пакеті.
* Учасник А ставить питання : What’s this?
* Учасник
В, все ще із закритими очима, припускає :It’s a (banana).
* Обидва учасники перевіряють правильність відповіді.
School
things 
* Це завдання- гра на повторення назв речей шкільного
вжитку.
* Можна застосувати і для активної презентації.
* Ведучий викликає учасника та пропонує звуком вгадати,
що це за предмет.
* Це можуть бути звуки: «блискавки» пенала,
ручки-клацалки, удар лінійкою по парті, гумки, що витирає, точилки, листання
книги, струшування книжок у портфелі тощо. 
Я обрала саме ці завдання для майстер- класу, тому що вважаю
їх: 
* цікавими для дітей, 
* корисними, 
* пізнавальними. 
Такі завдання завжди з великим бажанням виконуються
учнями, захоплюють, закарбовують у пам'яті необхідні знання. 
-  Це завдання можна
використовувати як Warming up – тоді воно застосовується для повторення назв
дій та оточуючих предметів у класі.   Можна використати і як фізкультхвилинку,
ритмічно проговорюючи слова цієї пісеньки та виконуючи відповідні рухи.
1 Учні дивляться на малюнки та слухають пісеньку.
2 Учні дивляться на вчителя, слухають його та повторюють його рухи.
3 Учні повторюють за вчителем слова та рухаються самі.
4 Учні говорять і рухаються разом із учителем під аудіосупровід.
5 Учні розбиваються на групи та готують свій «виступ», репетируючи
слова та рухи. Хто краще?
Fruit
Наступне завдання можна використати як для парної, так і групової або
індивідуальної роботи на уроці. Завдання гри- повторити вивчені напередодні
назви фруктів.
Feelie bag
* Гра в парах.
* Учасник А тримає пакет із фруктами, він пропонує своєму партнеру В із
заплющеними очима визначити на дотик будь який фрукт у пакеті.
* Учасник А ставить питання : What’s this?
* Учасник
В, все ще із закритими очима, припускає :It’s a (banana).
* Обидва учасники перевіряють правильність відповіді.
School things 
* Це завдання- гра на повторення назв речей шкільного
вжитку.
* Можна застосувати і для активної презентації.
* Ведучий викликає учасника та пропонує звуком вгадати,
що це за предмет.
* Це можуть бути звуки: «блискавки» пенала,
ручки-клацалки, удар лінійкою по парті, гумки, що витирає, точилки, листання
книги, струшування книжок у портфелі тощо. 
Я обрала саме ці завдання для майстер- класу, тому що
вважаю їх: 
* цікавими для дітей, 
* корисними, 
* пізнавальними. 
Такі завдання завжди з великим бажанням виконуються
учнями, захоплюють, закарбовують у пам'яті необхідні знання. 



 
Немає коментарів:
Дописати коментар