1 Кольори Поділіть клас на дві команди- Red i Blue. Задавайте
питання про колір кожному учню з кожної команди по черзі про предмети у класі-
кольорові олівці, одяг учнів тощо, наприклад, Green?. Учні відповідають Yes/
No. Кожна правильна відповідь- це бал для команди.
2 Читання Напишіть на дошці слова apple,
ball, bike, book, cat, car. Поділіть клас на дві команди- Green i Yellow. Запрошуйте по одному учню до дощки. Назвіть будь- яке
слово, наприклад, bike. Перший учень, який обведе це слово в кружечок, заробляє бал для своєї
команди.
3 Вгадай Матеріали: флеш-картки зі словами:
apple, ball, box, car, cat, bike, book. Піднімайте картки одну за одною і просіть учнів читати
ці слова. Поділіть клас на 2 команди: А та В. Заховайте одну картку і скажіть
Guess!- для команди А і дайте їм три спроби. Правильна відповідь- це бал для
команди. Неправильна- це бал для команди- суперника.
4Малюнковий диктант Поділіть клас на команди В і С. Попросіть по
одному учню з кожної команди підійти по черзі до дошки і намалювати те, що ви
їм будете говорити. Наприклад, А blue book тощо. Правильне виконання завдання-
бал для команди.
5Кольори+предмети Матеріали: картки кольорів red, yellow, blue,
green, brown, та картки зі словами apple, ball, car, dog,
egg, fish,
book, bike,
box. Поділіть клас на команди Green i Yellow.
Піднімайте картки одну за одною та просіть учнів з кожної команди по черзі
називати слова. Кожна правильна відповідь- бал для команди.
6Літери Скористайтесь тими ж самими картками з попередньої гри.
Піднімайте картки і просіть учнів називати звуки перших літер кожного слова.
Правильна відповідь- бал.
7 Цифри Матеріали: цифрові картки 1-7. Намалюйте
багато м’ячиків на дошці.
Поділіть клас на команди Н і D. Запросіть по одному учню до дошки. Підніміть
одну слово- цифру, наприклад, two. Учень, який обведе відповідну кількість
м’ячиків, отримує бал для своєї команди.
8 Кольори+цифри Матеріали: картки red,
yellow, blue, green, brown, 1-7. Скористайтесь тими ж самими м’ячиками та командами G i H. Запросіть по одному учню до дошки. Підніміть колір і
цифру, наприклад, six, blue і учень, який розфарбує 6 м’ячиків синім, отримує
бал для команди.
9 Імена Поділіть клас на команди Н та І.
Напишіть імена учнів з класу на дошці англійською. Скажіть двом учням з кожної
команди підійти до дошки. Назвіть ім’я, перший, хто обведе його- отримує бал.
10 Бінго цифри. Напишіть цифри словами на
дошці 1-10. Попросіть учнів вибрати 6 слів і написати їх у зошиті. Називайте
цифри від 1 до 10, записуючи цифри, які називаєте. Учні викреслюють почуті
слова. Перший учень, який викреслить слова у своєму зошиті, вигукує Бінго! і є
переможцем.
11 Букви Напишіть великі літери
алфавіту на дошці у довільному порядку.
Поділіть класс на дві команди S i T. Викличте по одному учню з команди. Назвіть
літеру- перший, хто її обведе- отримує бал.
12 Спелінг Поділіть класс на команди T i
U. Запросіть учня з команди Т до
дошки. Проговоріть по буквах слово, яке вивчали, наприклад, J-U-G, учень пише
це слово на дошці. Якщо учень напише слово правильно і зможе його прочитати-
він заробляє бал для команди.
13 Літери Поділіть клас на команди S i T.
Запросіть учня з команди S до дошки. Скажіть будь-яке вивчене слово і попросіть
учня написати велику і маленьку букву, з якої це слово починається. Правильна
відповідь- 2 бали.
14 Читання Матеріали: картки а- х- apple-
box, цифри one- ten, картки red, yellow, blue, green, brown. Поділіть клас на
команди V i W та просіть по одному учню читати слова на картках. Кожна
правильна відповідь- бал.
15 Circle
Напишіть маленькі букви алфавіту у довільному порядку на дошці. Поділіть клас
на дві команди V i W. Запросіть по одному учаснику до дошки. Скажіть будь-яке
вивчене слово та попросіть учнів обвести першу літеру цього слова. Перший, хто
це зробить, отримує бал.
16 Проведіть таку ж
саму гру- лише з великими літерами.
17 Yes/No
Матеріали: картки зі словами: umbrella, egg, apple, insect, orange, van, window, table. Піднімайте картки і ставте питання окремим учням, на які вони
відповідатимуть Yes, it is, No, it isn’t. Учні піднімають руки, щоб відповісти, а картка
віддається тому учню, який відповів правильно. Переможець- той, хто зібрав
найбільше карток. Потім учень-переможець виконує роль вчителя і сам ставить
питання класу.
18 Проведіть таку
саму гру з усіма алфавітними словами.
19 Звуки Поділіть клас на команди А і В. Попросіть
одного учасника назвати слово, що починається звуком /æ/. Правильна відповідь-
бал. І так далі з іншими учнями та звуками.
Немає коментарів:
Дописати коментар